donderdag 31 mei 2012

Tape!!!



Ja eindelijk ben ik naar de Hema geweest voor tape.
Gewoon een rolletje met een leuk tapje met een printje.
Ik heb alleen nog maar m'n wiskunde schrift gepimpt maar ik vind het nu al helemaal leuk!
Als iemand ooit nog met mij swapt en diegene weet niks voor mij: Tape.
Altijd goed ♥
Bij de Hema hadden ze alleen verpakt per 3, niet erg meteen een excuus om drie rolletjes te kopen ;)
Wat een ook heb gevonden is het Flow zomerboek, die vind ik zoooo leuk.
Had hem gespot in de supermarkt, haha.
Hij is alleen wel 13 euro, dat is voor mij wel vrij veel.
Maar ik ga er voor sparen want ik vind hem echt giga geweldig ☺
Flow Vakantieschrijfboek 2012

4 opmerkingen:

  1. Ik heb heel het bericht niet kunnen lezen:#
    Kan je misschien het lettertype veranderen? Want je hebt een super vet blog waar ik elke dag op kijk alleen kan ik het nu niet lezen:(

    XLiefs

    Snaartje www.snaartje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk
    ik vind die tape altijd zo vrolijk !!!!
    liefs nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk, dat Flow vakantieboek wil ik ook! Volgens mij zat in de laatste Flow een kortingsbon van 3 euro, of zou dat alleen voor abonnees zijn? ff checken! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk he de flow,af en toe verwen ik mij ermee,want idd best duur...en ik heb de tape ook ontdekt,leuk!!X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥