zaterdag 25 februari 2012

Vakantie

Jaa het is eindelijk zo ver.
Een weekje VAKANTIE
Ik vier mijn vakantie niet op en mooi eiland zoals het plaatje hieronder. Maar toch ben ik heel blij dat ik vakantie heb.
Vakantie is voor mij uitslapen lekker luieren, en vooral niet haasten.
Ik ken mensen die plannen hun hele vakantie vol, daar ben ik niet zo van ik heb maar 2 afspraken. De kapper, en iets voor volleybal. And that's it.

Voor de mensen die ook vakantie hebben, een hele fijne vakantie!

Liefs flo

5 opmerkingen:

  1. Hoi Flo,
    Ben even nieuwsgierig.....heb je m'n boekje ontvangen?
    Fijne vakantie!

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Andina,
      Ik heb zeker jou boekje ontvangen!
      Super bedankt ervoor, ik ben nog niet begonnen maar ik heb nu vakantie dus...

      Liefs flo

      Verwijderen
  2. Ja eindelijk vakantie en zit ik met koppijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heee Flo,

    Woehoeeeeee Vakantie!
    Ik wens jou een heerlijke VAKANTIE!
    Nou Flo, lekker luieren en uitslapen. (hihi)

    Liefs Zjanne,
    Van de blogjes: Sweet Zjaantje en Portfolio Zjanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik trapte er even in: dacht dat je lekker op een zonnig eiland lag! Geniet nog even van je vrije dagen, doen wij ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥