zondag 5 februari 2012

Gewonnen

Bij Little Red Home won ik deze give away

En zaterdag kwam de postbode het pakketje brengen.
Toen ik me aan melde om mee te doen aan de give away dacht ik: "als ik deze give away win is hij voor mijn moeder". Want de win datum was namelijk 1 februari en toen was mijn moeder jarig. Dus die heeft er een boekje, een rond brei pen en een bol wol erbij. Ze gaat het mij waarschijnlijk ook leren, dus we zullen zien wat het wordt. Bedankt Anne-Marie!
Ik heb zaterdag voor het eerst dit jaar geschaatst! 2 uurtjes lekker over het ijs gevlogen samen met mijn zus. Vandaag heb ik ook nog geschaatst samen met mijn vrienden. Een vriendin vond het niet zo'n geslaagd idee maar ik vond het wel erg leuk en gezellig. Nu wordt het waarschijnlijk wachten tot donderdag voordat ik weer tijd heb om te schaatsen ;( Ik ben wel heel erg uitgeput van al het schaatsen dus dat is waarschijnlijk vroeg op bed vanavond :)

Liefs flo

2 opmerkingen:

  1. Beste Flo-inderdaad jij bent HET. Mail je adres door en ze komt naar je toe!!! Mooie maandag nog-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha! Die wol kocht ik dus ook bij Wibra. Ik moet zeggen dat ik de wol wel veel beter vind tegenwoordig dan vroeger, zeker de babywol is superzacht. En je kunt hem wassen, helemaal een voordeel.
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥