woensdag 19 februari 2014

My little "noosa" stash


Vandaag heb ik voor jullie wat foto's geschoten van mijn "noosa stash". Ik heb geen echte noosa, nee die zijn me veel te duur. Ik heb er eentje uit het winkeltje waar ik werk. Ik heb hem al heel lang, maar nu gaan bij ons de chunks (knopen) eruit en kom ik ongeveer 1 keer in de 2 à 3 weken met een nieuwe chunk thuis. Erug, maar ook heel leuk want hoe meer je er hebt, hoe beter je kunt combineren met je kleding!

rode bloem, roze roos  ♥  zilveren steentjes, zwart diamant  ♥  roze confetti, paarse camee

Eigenlijk begon het door mijn moeder want die kocht een keer de roze roos voor mij. Ze dacht dat het gewoon een knoop was die je ergens op kon zetten. Nee dus, maar niet erg want sinds dien is het samen met mijn blauwe en witte horloge mijn favoriete armband! Ook al is de roze chunk de oudste, het is echt nog steeds mijn favoriet, van al mijn combinaties zit hij er eigenlijk altijd op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥