woensdag 22 januari 2014

DIY make up stash

Vandaag ga ik jullie laten zien, hoe je heel simpel en snel een leuke opbergplaats maakt voor bijvoorbeeld je make-up. Het kan natuurlijk ook voor iets anders zoals bijvoorbeeld een cadeautje!


Wat je nodig hebt zijn een paar potjes, en een klein dienblad of mandje. Verder heb je natuurlijk strikjes, lintjes, glimmertjes, papier, plakband, plakkertjes, en wat je zelf maar wilt nodig.  
Ik begin met een oud haarmasker potje, deze is een goud kleurig en als hij nou egaal goud was had ik hem zo gelaten, maar door de opdruk wil ik het toch verbergen. Dus plak ik er een stukje papier omheen, wat ik met een plakbandje vast maak.

Daarna kun je hem versieren met wat lintjes, stickers en zoveel als je zelf maar leuk vind.
Ik heb op mijn werk geleerd om twee verschillende kleuren lintjes te combineren en dan ook nog het liefst een dunne en een dikke. In dit bakje wil ik mijn lipproducten stoppen, dus kies ik voor een roze met wit geblokte en een dun zilveren lintje.













Op een ander bakje plak je bijvoorbeeld wat leuke washi tapejes van de Hema, simpel maar leuk!
En dan zet je het op een dienblaadje neer! That's it, heel simpel maar een stuk leuker dan als het allemaal maar in een doosje ligt!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥