zaterdag 7 december 2013

Statement ketting

Ik vind ze echt zooo mooi, en ik kom ze op het internet ook overal tegen:
Statement kettingen:


<3






Floral Rhinestone Pendant Necklace
Ik heb er zelf geen één, shame on me. Maar ik heb laatst een hele mooie bij de v&d gezien, maar ze zijn meteen zo duur. Ik moet echt een keer een goedkope op de kop zien te tikken want ze zijn echt super leuk.
Queen Consort CollarIk draag eigenlijk ook niet zo heel vaak kettingen omdat ik vaak een col of een sjaal om heb. Maar dit winter seizoen heb ik echt al 2 truien gekocht die ik regelmatig aan heb. Dat is echt een record want vorig jaar heb ik er aan het eind 2 gekocht die ik eigenlijk helemaal niet zo vaak aan heb, de ene is heel erg oversized, die heb ik 2 maten te klein gekocht en alsnog is hij echt mega, die heb ik alleen aan als ik me niet lekker voel en ik het koud heb. Dan heb ik toen ook nog een andere gekocht maar die kan ik niet zo goed combineren. Daarom heb ik dus een statement ketting nodig, ik weet bijna 100% zeker dat dat leuk zal staan. Dus mijn zoektocht: statement kettingen ☺
Hebben jullie wel statement kettingen of een goedkope tip? Ik houd niet zo van online want ik moet het echt voelen enzo, ja weard eigenlijk.
Wat ik ook ga doen is een eigen ontwerpen en het dan zo doen als de ketting hiernaast, als dat me lukt en het is makkelijk doe ik er een tutorial over, beloofd!
Bedankt voor het lezen,
liefs flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥