zondag 17 november 2013

beautylabchallenge

Ik deed de afgelopen 10 dagen mee aan de #beautylabchallenge op instagram, hieronder zal ik de foto's en de beschrijving laten zien!

Dag 1: herfst. Van die verkleurde blaadjes is voor mij echt een herfstgevoel!
Dag 2: trots, dat ik toch maar weer helemaal in mijn eentje bij de biologie voorlichting zit, ahumahum ☺
Dag 3: ochtend. Mijn eerste uurtje van vanochtend alweer achter de rug!
Dag 4: treat yo self. Een detail van mijn nieuwe trui! 
Dag 5: favoriete kleur. Dat is echt mijn essence nr. 84 midnight charm nagellak kleur, het liefst nog met een gouden glitterlakje erover heen.
Dag 6: cocconen. Mijn bed die er altijd zo lekker en warm uit ziet als ik er 's ochtends naast sta.
Dag 7: knuffel. Gezellie met m'n hondje knuffelen.
Dag 8: geluksmomentje. Chocolade vla met slagroom, mmmmmm! 
Dag 9: dankbaar. Voor mijn zus die me helpt met natuurkunde.
Dag 10: liefde. voor mijn hondje!

Dat waren alle dagen van de challenge, ik vind het lastig om me aan een challenge te houden. Maar als hij maar 10 dagen duurt kan ik dat nog wel ☺.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je hebt meegedaan. Die foto van jou en je hond is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥