zaterdag 13 juli 2013

Shoplog Groningen

Afgelopen donderdag ben ik met mijn zus naar Groningen geweest en hebben we de hele dag daar lekker rond geslenterd, geshopt en zijn we aan het eind naar de film geweest. Kortom een zeer geslaagd dagje uit als je het mij vraagt.
Natuurlijk heb ik ook wat aankopen gedaan die ik graag met jullie deel!

We hebben allebei een daldagkaart gekocht voor de bus, die zijn super handig, voor 10 euro kun je de hele dag in alle qbussen rijden! Super handig.
We zijn bij het centraal station uitgestapt en zijn toen richting het centrum gewandeld.
Dan kom je door een super leuk straatje met allemaal leuke schattige winkeltjes waaronder Fris!. Dit is een winkeltje waar je allemaal kraaltjes kunt kopen. En dat heb ik ook gedaan. Het is best wel een grappig systeem want je moet al je kraaltjes in een bakje doen en op een notitieboekje bijhouden hoeveel alles kost.
Love your dream, love and beloved: €0,75 Love, infinity:€0,60  Veertjes:€0,45 Peace, handmade: €0,30

Altijd als ik in een stad kom waar ze een xenos hebben moet ik er eventjes kijken, dus dat was donderdag ook niet anders ☺. Ik heb er niet zoveel gekocht, alleen klemmetjes en ijzerdraad om te gebruiken voor sieraden.
Sieraden draad: €1,29 | Klemmetjes: €1,99

Bij de H&M was het sale dus daar hebben we wel een tijdje rond gebracht. Ik heb vrij veel gepast maar uiteindelijk maar 1 bloesje gekocht. Doordat we op een doordeweekse dag waren en ook nog eens 's ochtends was het best wel rustig in de H&M. Meestal is het niet te doen zo druk als het daar dan is in de sale, maar deze keer viel het me erg mee.
Bloesje: €15,-

In de Herestraat ben ik goed geslaagd qua schoenen, ik zocht namelijk een paar ballerina's maar ze moesten wel een beetje stevig zijn. En die hadden ze bij de vanHare. Ze hebben een mint kleurtje met een roze touwtje erdoorheen, super schattig toch?!
Schoenen Graceland: €19,90

En als allerlaatste heb ik bij het kruidvat nog een mascara gekocht. Ze hadden de mascara van Essence die ik normaal altijd heb niet meer, uitverkocht geloof ik. Nou ben ik over eigenlijk alle Essence mascara's die ik heb (gehad) erg te spreken, dus dacht ik dan neem ik wel een andere met een grote borstel mee. Dus dat werd de zwarte I♥extreme. Nou die heeft me wel verrast hoor, zo goed als hij is, ik ga er waarschijnlijk nog wel een review over schrijven!
I♥extreme mascara: €2,89

Nou dat was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden om naar mijn aankopen te kijken!
Liefs flo 


3 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥