zaterdag 9 februari 2013

It's a snowy world

Tja ik weet niet of het überhaupt een woord is,
snowy....
maar ik vond het grappig klinken
dus Waarom ook niet☺
Hihi

Gister aan het eind van de middag
begon het bij ons giga,
mega, super hard te
Sneeuwen.
Dus ik HOP naar buiten
met mijn fototoestel, 
onder een paraplu.
En dan maar foto's maken
heel veel is mislukt hoor
maar ik moest snel zijn
want voor je het weet zijn de mooie
grote vlokken al weer weg...
Het vogelhuisje in onze
tuin werd flink ondergesneeuwd
met die grote vlokken.
De foto is met flits genomen 
om de sneeuwvlokken goed zichtbaar
te maken. Hierdoor lijkt de achtergrond
wel wat donkerder dan hij was maar het gaat
vooral om de sneeuwvlokken

Mijn zus en ik hadden de hond ook mee 
naar buiten genomen en die
kon de lol ook wel van de sneeuw inzien.
Op een gegeven moment ging
ze er zelfs in rollen,
Brrrrrrrrrrr....
Mij veel te koud.

Wat ik zo leuk vind
is als de sneeuw er de volgende
dag nog ligt.
Dus ik vanochtend in mijn ochtendjas
naar buiten om een foto te maken
van het sneeuwlandschap + mooie lucht.
En daarna snel weer naar binnen
want het is wel een beetje koud natuurlijk ☺

Ik zou het leuk vinden, 
als je meedoet aan mijn give away.
Hoeft niet, mag wel.

Groetjes flo

1 opmerking:

  1. Snowy... is een goed woord hoor :-) Wat een sneeuw is er bij jullie gevallen. Hier een klein beetje maar dat is inmiddels ook weer verdwenen.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥