zaterdag 29 december 2012

Oorbellenstandaard

Gisteren heb ik samen met mijn vriendin gezellig geshopt!
Het was super leuk en gezellig en ik heb nog een paar mooie dingen gescoord.
Een broek bij de shoeby,
een vestje bij de didi,
een zwart nepleren jack bij de bristol en
een super leuk oorbellenstandaard bij de xenos!
's Avonds heb ik deze meteen opgetuigd.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik niet te veel nieuwe oorbellen moet kopen want dat pas niet meer ;)
De gouden earcuff helemaal links heb ik van Lisa van Coco Highlights gekregen.
De twee paar oorbellen helemaal rechts op de middelste rij en de roosjes knopjes ook op de middelste rij heb ik gekregen van mijn zus voor kerst!
Verder heb ik de lieve uilenoorbellen voor mijn verjaardag van mijn vriendin gekregen,
en heb ik de taartjes oorbellen links bovenin gemaakt van de de hangers die ik een keertje had gewonnen met een give away.
Ik had jullie beloofd dat ik één deze dagen iets zou vertellen over mijn eigen post crossing project,
dat stel ik nog lekker even uit, haha.
Het komt echt wel binnenkort maar ik moet er nog even over nadenken hoe ik het precies wil doen.
Dus die houden jullie nog van mij te goed!

2 opmerkingen:

  1. Super leuk!!!!
    Je maakt me echt nieuwsgierig naar je project!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Jij ook een gelukkig 2013! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥