zondag 25 november 2012

Scrol to top

Bij  ~ Bee - Wild ~ zag ik een super leuke top button. Dus ik even googlen en ik wam op deze site. Na wat door klikken kwam ik uiteindelijk op deze site en daar stond de Scroll to top button op, in het roze! Dus die past mooi bij mijn achtergrond, hij is aanwezig maar niet overaanwezig.
Je zie het hem als je naar beneden scrollt, als je dan op de TOP button klikt, scroll je zo weer tot helemaal aan de bovenkant van de pagina, super handig!

TOP

Nou dat wou ik jullie even vertellen, en iedereen die een blog heeft en die ook graag een TOP button wil, het is echt super handig en zo gefikst! 
Ik zal het nog wel even in het Nederlands uitleggen voor degene die er niks van snappen in het Engels, wat ik compleet begrijp ;)

1. Kopieer de HTML scrip, dit is de tekst met allemaal rare zinnen en zo. Het is belangrijk dat je hier niet zelf  in typt tenzij je natuurlijk weet wat je precies verandert!
2. Ga op blogger naar Indeling.
3. Klik op Een gadget toevoegen.
4. Scroll net zo lang naar beneden tot je HTML/JavaScript ziet staan, klik dan op het plusje
5. Plak in het vak waar Inhoud boven staat het HTML script wat je in stap 1 hebt gekopieerd en druk op Opslaan.

En klaar! 
Zo kun je nog veel meer andere HTML/JavaScripts op je blog plaatsen!


1 opmerking:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥