donderdag 14 juni 2012

Sunshine Award

Van Lief en Mooi kreeg ik de sunshine award!
De spelregels zijn:
- Bedank degen(en) van wie je de award kreeg
-Geef antwoord op de vragen
- Nomineer 10 andere bloggers, en vertel ze dat zij de award hebben gewonnen.

De vragen (+antwoorden ;) :
1. Wat is je favoriete dier?


Ik heb niet echt een lievelingsdier, maar ik ben gek op mijn hond midas!

2. Wat is je favoriete getal?


22, op die datum ben ik geboren ;)

3. Wat is je favoriete non-alcoholische drankje?


Oeh lastig, mango en sinaasappel van coolbest

4. Facebook of twitter?

Makkie, geen van bijde ik heb het allebei niet. Maar als ik ooit nog eens zoiets neem denk ik dat het facebook wordt.

5. Wat is je passie?


Bloggen, creatief bezig zijn, gitaar spelen, iets leuks doen met mijn vrienden en shoppen in haarlem.

6. Krijgen of geven?


Dat zal ik echt niet weten, ik vind krijgen leuk maar als een vriend of vriendin jarig is vind ik het ontzettend leuk om me daar eventjes voor uit te leven.

7. Wat is je favoriete patroon?


Ik heb echt geen flauw idee, ik denk het patroon voor de cupcakes van drops studio

8. Wat is je favoriete dag in de week?


Zaterdag, lekker vrij en de volgende dag dan ook nog vrij!

9. Wat is je favoriete bloem?


Een roos

10. Wat is je favoriete land?


Dat zou ik echt niet weten, ik ben alleen nog in nederland, duitsland, belgië, engeland, schotland, denemarken, zweden en noorwegen geweest. Alleen dus nog maar noordelijk, ik heb geen flauw idee hoe frankrijk of italië is. Maar als ik moest kiezen van waar ik tot nu toe ben heen geweest dan wordt het zeker weten noorwegen.


De blogs die ik nomineer zijn:
Puur Arnika
life stuff
Oon
Belle et Beauty
Madiva Creations
Sweet Zjaantje
The pinkhouseladies
Haken en meer
maarnietvangrijs
Fieve

5 opmerkingen:

  1. Leuk om iets meer over je te lezen! Ik vond dat je hem verdiende, zo jong en al zo een creatief blog!
    Ga zo door!
    liefs Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoeeeeeeeeeee genomineerd!
    Super blij en ga zeer zeker de vraagjes beantwoorden.
    Fijn weekend & geniet van je Zaterdag!

    XXX Zjanne,Sweet Zjaantje & Portfolio Zjanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award!! En wat superleuk en lief dat je mij genomineerd hebt, dank je!!!! Ik laat de award voor wat ie is als je het niet erg vindt, ik ben niet zo van de persoonlijke onthullingen op mijn blog. ;-) Maar ik ben wel vereerd! Goed weekend!! Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ten eerste gefeliciteerd met je award! Die heb je zeker verdient, want je maakt leuke blogjes en wij bezoeker geregeld jou blog!:D Ga zo door!

    super leuk dat je bij deze award aan ons hebt gedacht! Daar zijn wij natuurlijk super blij mee. Binnen kort zie ik mijn partner in bloggen weer (fija) en dan zullen we eens kijken of we de vraagjes beantwoorden!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! En superleuk dat je mij nomineerd! Ik zal de vraagjes beantwoorden en 10 nieuwe blogs nomineren!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥