zaterdag 31 maart 2012

Mini en Maxi










Een tijdje geleden kwam ik het patroon van een super leuk etui tegen bij Oon.
Maar ik snapte één stap van de beschrijving niet dus klikte ik hem weer weg.
Maar laatst wou ik toch wel een nieuw etui dus zocht ik hem weer op.
Toch was die ene stap een struikelblok. Bovendien waar kon ik een betaalbare rits van 31 cm vandaan halen?
Dan donderdag toch maar begonnen aan een etui met een rits van 21 cm gemaakt, een blauwe met bloemen. Tevreden met het resultaat maar te klein voor een pennen-etui wel goed voor een make-up etui dus dat wordt waarschijnlijk het doel van dat etui.









Vanochtend dan toch maar van plan om naar de Hema te gaan voor die waarschijnlijk mega dure rits van 31 cm.
Maar toen kwam mijn vader met een afgedankt jas aanzetten (yes). De mouwen kon je eraf ritsen zodat je een bodywarmer kreeg. De ritsen van die jas mocht ik wel gebruiken. Zo gezegd, zo gedaan. Nu even de ritsen eruit halen, dacht ik. Maar wat een karwei! Pfoe. Ze zaten driedubbel vast gemaakt dus die kreeg waren niet zomaar los. Uiteindelijk toch gelukt, weliswaar meer dan een half uur over gedaan. Vanmiddag met een exemplaar aan de slag gegaan die wel een rits van 31 cm zou krijgen. Ééntje met rode ruitjes.









Dit keer ben ik helemaal tevreden met het resultaat dus heb ik ze alle twee even op en in de boekenkast laten poseren, want tja waar zet je anders etui's op de foto  ;)









Ik wil Oon nog even super bedanken voor het patroon! Dankjewel.

4 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥