vrijdag 17 juni 2011

Vlierbloesemlimonade eindresultaat

Heey,
Hier is het eindresultaat van de Vlierbloesemlimonade. Ik heb dit flesje aan mijn vriendin gegeven. Het smaakt anders dan alle andere jaren. Dat komt waarschijnlijk door dat we er in plaats van citroensap sinaasappelsap doorheen hadden gedaan.
Verder heb ik bedacht dat ik waarschijnlijk recepten op mijn blog ga zetten. Dan kun je (waarschijnlijk volgend jaar) Vlierbloesem maken. Als het je dit jaar nog lukt dan zit je in de goede streek want bij mij is hier haast geen struikje Vlierbloesem meer te bekennen.
Het is niet zo'n lang bericht geworden maar het is er weer één.

Groetjes flo

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog heb je!!
    Het ziet er al vrolijk uit!!
    Lijkt me heerlijk die vlierbloesemlimonade!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje wel ik vind de jouwe ook erg leuk. Leuk dat je een volger bent geworden! Dat vind ik altijd leuk!

    groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥