zondag 20 juli 2014

IKEA shoplog

Zooooo, dat is een tijd geleden. Sorry voor het super lang niet meer posten van blogjes. Ik had het druk met school en daarna gewoon even lekker helemaal vakantie!
Maar ik ben terug, met een mini shoplogje van de IKEA. Het is niet zo veel hoor, maar we waren er en ik kon het natuurlijk niet laten om wat mee te nemen. IKEA is zo'n leuk winkel. We waren er nu op een door de weekse dag en het was zo rustig, een aanrader echt heerlijk!


Ik heb 2 boekjes gekocht. Eentje met een zwarte en eentje met een craft-paper kleurige buitenkant. De binnenkant is gewoon wit blanco papier en hij heeft een ringband, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Ik had ze eigenlijk als een soort schriften gekocht al voor volgend schooljaar, maar ze waren verpakt in plastic dus ik wist niet dat ze niet gelinieerd waren. Maar het geeft niet want ik vind er vast wel een doel voor!


Ook heb ik een rol inpak/kaft papier gekocht, een simpele maar wel hele leuk. Hij is een beetje rood-roze met daarop een soort hartenballonnetjes. Heel cute! Afgelopen twee jaar heb ik heel saai zilver en bruin papier gehad en dat pimpte ik dan met washi-tape, voor volgend jaar neem ik gewoon wat vrolijker papier zodat ik wat sneller klaar ben en het er toch leuk uitziet.







En als laatst een nieuwe dekbedhoes! Deze vind ik zo leuk. Ik zag hem al op een showbed in de winkel, nog voor de beddengoed afdeling. Hij is wit met daarover heen een sliert van bloemen en aan de onderkant zitten zes lintjes, deze kun je per twee strikken zodat je dekbed er niet uit glijd. Ik vind het altijd wel handig als er iets van drukknopen onderin zitten ofzoiets, maar dit vind ik helemaal te gek het staat heel romantisch en aan het kussen kun je ook nog twee strikjes maken, te leuk gewoon. Het is echt van super zacht materiaal genaamd lyocell, ik denk dat het syntetisch is, ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar het is heel fijn!

Dat was mijn shoplogje alweer, het is niet zo veel maar ik vind het allemaal zo leuk dat ik het wel eventjes met jullie wou delen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥