zondag 19 januari 2014

This week...

♥ gebruikte ik mijn super leuke From now on things are looking up linnen tas. Ik heb hem van mijn zus gekregen voor kerst en ik ben er echt super blij mee! Hij is niet zo groot, maar nog net groot genoeg voor een shirt een korte broek en een paar schoenen, mijn gym outfit ☺

♥ had ik een beetje last van verveling tijdens mijn wiskunde les en besloot ik om eens uit te zoeken welke leuke fotobewerkings layers de app Picsart heeft. Ik ben weer achter een heleboel dingen gekomen!





















♥ was ik weer helemaal blij met een nieuwe aankoop want ik heb weer 2 chunks (knopen) voor op mijn noosa armband. Ik heb geen echte, maar dat maakt niet uit! Zoals je ziet ben ik ook weer achter een nieuwe bewerking gekomen, maar deze is van mijn telefoon zelf. Ik heb een samsun galaxy SII plus, en die heeft dit super gave effect, ben er helemaal verliefd op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥