woensdag 20 maart 2013

Little things on wednesday




Deze super mooie foto vond ik op Pinterest. Ik had een paar uur geleden een gitaar voorspeel uurtje waarbij ik samen met mijn vriendin Don't know why van Nora Jones hebben gespeeld. 
Ik ben zelf niet zo'n held op de planken maar ik dacht als ik 6 jaar lang gitaar speel moet ik toch ook eens optreden, dit heb ik al vaker gedaan maar ik vind het niet echt leuk... Maar mijn vriendin vindt het wel leuk om te doen en mijn ouders vinden het ook heel leuk om te zien, dus moest het eigenlijk wel zo ongeveer, hihi.
Hier een snelle blog want ik had vandaag niet veel tijd om een originele te maken (heb ik wel vaak de laatste tijd ;( Het valt me op dat het heel veel hetzelfde is. Als jullie dat irritant vinden moet je het gewoon zeggen hoor, dan ga ik het proberen te veranderen ☺

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥