maandag 31 december 2012

♥ Happy New Year!!!!! ♥

Tumblr_mfb3upwtje1rrky4mo1_500_large

Aan iedereen gewenst natuurlijk!!
Op heel veel mensen hun blog lees ik allemaal hoogt punten,
natuurlijk heb ik deze ook maar zoveel, tja die ga ik niet allemaal opnoemen ;)
Een paar van mijn hoogte punten zijn:
♥ Een nieuwe iPod, deels gekregen deels gekocht.
♥ Heel veel lieve berichtjes op mijn blog
♥ Nieuwe volgers, jaa ik zit al op 132!! ☺
 En zo kan ik nog wel event door gaan
Ik hoop voor iedereen dat 2013 veel moois gaat brengen!


2 opmerkingen:

  1. Jij ook een heel gezellig en creatief nieuw jaar gewenst Flo! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en ik ga weer lekker verder genieten van je blogjes!!
    Op weer een creatief inspirerend jaar,just go with Flo...!X

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥