zaterdag 8 september 2012

Liebster award!



Van Nadia van lekkerbekkie kreeg ik een liebster award!
Super gaaf.
Er hangen alleen wel heel wat spelregels aan vast maar het is weekend dus ik heb eventjes de tijd! ☻

De regels:

1. Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, het maakt niet uit wat.
2. Je moet 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
3. Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
4. Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
5. Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een reactie achter te laten.
6. Je mag niet terug genomineerd worden.

De 11 dingen over mijzelf:

1. Ik doe aan volleybal.
2. Ik zit in vwo 4.
3. Als ik kook kook ik bijna altijd wraps.
4. Ik vind het leuk om dingen te pimpen.
5. Ik sta altijd anderhalf uur voordat ik op school moet zijn op.
6. Ik besteed 10-15 minuten aan mijn make-up.
7. Ik vind het leuk om cadeautjes voor iemand te kopen.
8. Ik vergeet vaak labels toe te voegen als ik een bericht post. Dan heb ik op Publiceren gedrukt en dan denk ik chips die labels! ☺
9. Ik ben gek op fotograferen!
10. En ik ben gek op foto bewerking.

De 11 vragen van Nadia:

1. Hoe lang blog je al? Dat weet ik niet precies ik denk ongeveer 2 jaar.
2. Voor welk Tv-programma blijf je thuis?  Geen, op woensdag avond komt dokter Tinus maar dan moet ik ook volleyballen. Maar wij hebben een tv waarmee je kan opnemen dus dan nemen we het gewoon op en kijk ik het een andere keer.
3. Van wie ben je fan? Nou ik vind dat Miss Montreal heel goed kan zingen dus van haar ben ik fan.
4. Naaien of Nail-arten? Naaien, ik doe wel eens Nail-art maar ik speel ook gitaar dus op mijn rechterhand blijft nagellak nooit lang zitten.
5. Hoeveel liedjes heb je op je iPod? Dat moest ik even opzoeken maar het zijn er 383.
6. Ben je een brunette, blondine, red hair of oranje? Ik ben een blondine.
7. Waarom ben je gaan bloggen? Omdat ik een keer in een tijdschrift over blogger las en dat dat super easy was. Ik wou altijd al een website dus toen ben ik gaan bloggen.
8. Wat vind je super leuk om te doen? Van alles, haken, naaien, gitaarspelen, een beetje niks doen met vrienden, etc.
9. In welke winkel zou je nog wel eens 1 minuut gratis willen shoppen? Geen, ik vind 1 minuut gratis shoppen zo'n raar idee, je moet als een kip zonder kop door die winkel rennen en alles grissen en graaien wat je leuk vind. Nee geef mij dan maar een cadeau bon van een winkel met 100 euro te goed! ☻
10. Girly of stoer? Een beetje er tussen in, de ene dag girly en de andere dag weer stoer.
11. Studs of spikes? Studs!!

11 vragen voor de mensen die ik ga nomineren:

1. Wat is je beroep?
2. Actief of relaxen?
3. Waar kies je liever voor een taartje of een biscuitje?
4. Heb je Pinterest? Zo ja wat is je naam?
5. Wat is je lievelingseten?
6. Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
7. Wat zijn je favoriete blogs?
8. Hoelang blog je al?
9. Hoeveel volgers heb je?
10. Pastel of neon kleuren?
11. Heb je graag sieraden om of niet?

En dan de bloggers die ik nomineer:


Zozo dat was het! 


4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award!
    En leuk wat over je te lezen zo...:o)

    Fijne avond/zondag!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Wat leuk dat je hem doorgeeft aan mij! Bedankt! Ik ga het op mijn blog zetten!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!!Weer wat weetjes over jouw :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je dat je mij hebt genomineerd, maar ik heb hem al 2 x gehad dus ik sla even over :-)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥