maandag 30 april 2012

What made me happy #3

Een dagje te laat, oeps. Komt door de vakantie dan raak ik de tel vaak een beetje kwijt ;)







* Cookie monster*
* Een plaatje die ik zomaar ergens tegen kwam*
* Een hartje van sneeuw (ja ik weet het, ik ben wel blij met de lente hoor ;) *
* Paul Frank*
* Een hondje van internet geschetst, en toen door de Instagram gehaald, hij lijkt heel veel op het hondje van een kennis van mij*

Deze week geen eigengemaakte foto's ik ben druk bezig met mijn give away.

3 opmerkingen:

  1. He Flo! Wat een leuk blog heb je & leuk dat je mee doet aan de giveaway, echter als je daar aan mee wilt doen moet je ons wel even volgen via gfc, anders is je deelname niet geldig, zie onderaan de post. ;) wij volgen je in ieder geval! X

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥