donderdag 22 maart 2012

Français, aah

Mijn hele maar dan ook echt mijn hele vrije middag heb ik besteed aan Frans. Het was toch wel zo zeker 3 uur, 3 uur! Morgen heb ik een proefwerk en ik was misschien iets te laat begonnen, oeps. Boontje komt om z'n loontje. 



Mijn creatieve foto's die ik eigenlijk een beetje beloofd had zijn het ook niet geworden, druk druk druk.
Ook had ik gisteren wel een week niks gebolgd, sjips! 
Dus dan maar vandaag een verhaaltje vertellen.
Ik heb weer een boek uit. Dit keer was het Afgunst van Saskia Noort. Klein boekje, zo uit. Maar wel een aanrader. Ben gisteren begonnen met het schrijven van een verslag ervan. Voor nederlands moeten we drie verslagen over boeken schrijven. Mijn eerste was De reünie van Simone van der Vlugt en nu dus Afgunst. 

Liefs flo

2 opmerkingen:

♥ Bedankt voor je berichtje ♥