zaterdag 21 januari 2012

Bedankt

Bij knutselMar heb ik een super leuke give away gewonnen. Deze zat donderdag in de bus. Nou was ik donderdag niet helemaal fit maar dat kon de pret niet drukken! Het is een leuk groot pakket. Bedankt!
Omdat ik ziek was ben ik vrijdag toch maar thuis gebleven waar ik toen een heel mooi kleuren spectrum op mijn kussen zag.
Nu gaat het wel weer beter met mij en loop ik gewoon weer door huis heen. Ik heb alleen nog wel last van mijn keel en hoor alles een beetje dof maar dat zal wel weer over gaan. 
Ik wil iedereen die al meedoet aan mijn give away super bedanken, er doen namelijk al 13 mensen mee en bij mijn vorige kwam de teller telkens maar op 11 mensen. Meedoen kan nog tot en met 15 februari.

Groetjes flo

3 opmerkingen:

  1. Hey Flo,

    Leuk dat je gewonnen hebt!

    Gr. Justin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je zelf ook iets gewonnen hebt! En gelukkig voel je je beter, ziek zijn is maar niks! Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en beterschap!

    Liefs, Anna.
    PS wil je ook eens op mijn log kijken? ;)
    http://allemaalmama.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Bedankt voor je berichtje ♥