woensdag 15 juni 2011

Flower-power f

Heey,
Laatst wist ik niet zo goed wat ik moest doen en ik had een keer een idee gekregen om een grote F te maken van stof. Nou zoals ik al zei, ik verveelde mij en de naaimachine stond nog op tafel van de iPad hoes dus... Was ik maar aan de slag gegaan nou het verbaasde me echt want ik was zo klaar. Ik wou eerst Flo helemaal van stof make. Maar toen ik zag hoeveel spul er alleen al in de F ging om die te vullen heb ik het maar gelaten bij alleen een letter F. Toen vond ik hem nog vrij kaal dus heb ik er maar wat bloemetjes op gelakt en toen heb ik hem om getoverd tot een flower-power F.
Verder ben ik begonnen met vlierbloesemlimonade. Ik was alleen wel wat laat en er was dus niet meer zo veel bloesem. Maar daar komt later nog wel een bericht over.

Groetjes flo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥