vrijdag 24 december 2010

Binnen voering.

Hi,
Het eerste wat ik dacht toen ik aan de kerstvakantie dacht was een voering maken voor m'n tas want zoals altijd maak ik eerst de buitenkant en daarna begin ik pas met de binnenkant. De buitenkant was al een tijdje klaar, ik gebruikte hem ook wel maar hij was niet heel stevig en ik was bang dat hij op een gegeven moment uit elkaar zou vallen. Ik van een rood met wit geblokte lap stof een "zak" gemaakt. Hij hoeft nu enkel en alleen nog maar vast gezet te worden. Het grote probleem is dat als ik er even mee stop ik er meteen minder zin in heb om hem af te maken. Heb ik wel vaker hoor, staat de naaimachine dagen lang op tafel zonder dat ik er iets mee doe. Ach ja. Hij komt nog wel af deze vakantie want anders was ik er nooit aan begonnen.

;) Greets
flo


p.s. ik wens iedereen een heel prettig kerstfeest en een super gezond en creatief 2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♥ Bedankt voor je berichtje ♥